18 Kasım 2010 Perşembe

Sokrat ST - Hayaller Kurduran Dünya

Hayaller kurduran dünya,
Döner döner başım durmaz.
Bazen inanamam buna ama,
Düze çıkamadığım o yorucu yokuşlar...

Anlat, tabi anlamı varsa, Tanrım bana insanları anlat,
Anlat durma, zaten kafam allak bullak,
Anlat bana, hayatın zorluğunu bazen iki yüzlü bazen bir olduğumu,
Anlat ki bileyim uykusuzluğumun sebebi, gözlerimdeki morluğun,
Suçlusunun kim olduğu? (kim) Yardımına ihtiyacım var,
Hayatın bana verdiği istihkakıda, dolmuşken hazır,
Neyleyim alın canımı, neyleyim, gözlerim karıncalanır.
Bu yüzden açmak istemiyorum, sinirlenmeyim.
Çözüm şiddet mi siz ne diyorsunuz?
Elimi kaldıramam kadınlardır haklı,
Çünkü; Ben senin için yaşamayı tadında bıraktım...

Hayaller kurduran dünya,
Döner döner başım durmaz,
Bazen inanamam buna ama,
Düze çıkamadığım o yorucu yokuşlar

Peki ne kadar anlamlı ki, o kadar seven varken gelmeyeni sevmek?
Seni ne mühendisler, ne doktorlar isterken anan basit bi rapçiye mi vercek?
Torunun, adını adımdan, çocuğun soyunu soyadımdan alsın...
Simdi çekip gidip buralardan, yerini başkasını koyarımda, kalsın...
Kansız,
Bi pasta kesip geçirdiğimiz yılların mumlarını yakardık.
Giderken son kez arkandan bakardın ve gözümden son kez 2 damla yaş akardı!
Tanrım korkmazsam izin ver. Kara topraklar çizilecek,
Beni resmettiğiniz her karede.
Neyse Samet öldü ama Sokrat hala sizinle!

Hayaller kurduran dünya,
Döner döner başım durmaz,
Bazen inanamam buna ama,
Düze çıkamadığım o yorucu yokuşlar
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder