17 Kasım 2010 Çarşamba

Sokrat ST & Halilix - Hayatın Ellerinde

Halilix Verse:

kalbim ellerinde bu hayatın
gökyüzüm bile kararmış
ellerimden kayan bi parça umut bile yok sayılmış(nakarat)

evet esirin oldum hayat üç gün süren mini bi perde
işkence dolu yaşam aydınlık gündüzler nerde
verdiği umutlar ve söylediği yalanlarla
aldı beni içine dünya denen bu küçücük yerde

şimdi yazarken bu satırlarda ağladım
ve gözyaşımı silmek için kuru bi mendil aradım fakat
hiç bi şeyim yok ki her şeyimi aldı hayat
her şeyin bi bedeli varsa artık kalmalıyım sakat

yazdım olsun (yazdım olsun) andım olsun hayat
ellerimden aldıklarını vericeksin geri bayat
bi ekmek dahi olsa paylaşırım sevdiğimle
herkes olsun yine de hiç bişey olmasın ellerimde

yankılandı sesim soğuk ve loş sokaklarda
ışığım söndü sanki acımasızca tokatlarlar
acı çekmem artık alıştım ben yalanlara
herkes gibi bi tekme de sen vur haydi utanmadan

Nakarat:

kalbim ellerinde bu hayatın
gökyüzüm bile kararmış
ellerimden kayan bi parça umut bile yok sayılmış

Sokrat ST Verse:

herkes dürüst olsaydı da paranoyalarım azalsaydı
hiç bi şey değişmicekti hayattan haz alsaydım
sonunda anladım;
benim ailem ve sevgilim dışındakilerle geçirdiğim zamanlar zaman değil zaman kaybı

hayat bu bi gün en iyisin bi gün karakolda
hayat bana sunmaz benim elimdedir adam olmak
hayat sana yaptıklarını asla sana sormaz
önce güzel bi yaşam verir ve sonra kara toprak

boş konuşuyorum yaptığımız sanat olmaz
bazen hayat önüme koyar ve derki sana son şans
değerlendirmek istemediğimden değil halbuki sizden fırsat isteyen yok
bi şans vermeseniz de bana koymaz

hayat bana vercekse yaşamı bi amaç olmaz
çünkü ben istemiyorum yaşamak için bi araç olmak
madem hayattan istediklerini alamıyosun
boyun eğme, baş kaldır ve gerekirse savaş onla

Nakarat:

kalbim ellerinde bu hayatın
gökyüzüm bile kararmış
ellerimden kayan bi parça umut bile yok sayılmış
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder