28 Kasım 2010 Pazar

Sokrat ST ft. Pasha - Napabilirim

Pasha:

Fazla eski değil bi kaç sene önceden bu
hayatımın anlamıydı bu ama baktım eski beyin
sende farklıydın diğerlerinden bana göre
yürüdüpüm bu yolda hala sandım eski seyit
anlık zevki değil sectiğim hep zormu oldu
kaldı sevğimiz ve benim içimde kalbi yorğun
aşkı serdiğim ayaklarında kanlı son bu
saklı derdimiz ağladığımı görmez oldu
benim yokluğumda söyle gülüm mutlumusun
ama ben senin yokluğunda bi ölü kadar huzursuzum
bu olanların hepsi sade kuruntumu
yoksa yüzümden mi okunur sensiz bu susuzluğum
elim kolum bağlı gelecek nedendir bilmeden
ve bi ömür devam edemez ki kalıntını silmeden
artık bitkinim ve yanımda yok kimseler
en uzak şehirlere göçüp giderim ki git desen


Nakarat:

beni kaybeder deli zanneden emin adım atıpda düşüverir aniden
yerim aynı dert ama sahiden degerini bilmez bu hayatın af diler


Sokrat ST:

Ben yarını düşünemiyorum bugün belli değilken
hepimiz ölücez ben *********
seçeneğimiz yok sonumuz için iki ihtimal
cehennem ve cennet yani belki kötü belki iyi
bu hayata giydirdik olsun uydu üzeri
diğerinde cehennemliği sagır sultan duydu güzelim
keşke rüya olsa diyorum herşey
bende ne sağlık kaldı ne sıhhat nede uyku düzeni
olsun bize yakışmaz yolda kalmak
benim hayata gösterebilecegim tek şey orta parmak
bi anlam veremden dolandım ortalarda
hayatım hoşgeldin degil dolmusken hoşcakalla
ne yapabilirim neyi anlatsam dogru
yanlış gelir beyninizde farklı anlamlar doğurur
o kadar garip ki hayatım mahatma gandhi kadar fakir
bill gates kadar yoğunum..


Nakarat:

beni kaybeder deli zanneden emin adım atıpda düşüverir aniden
yerim aynı dert ama sahiden degerini bilmez bu hayatın af diler
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder