12 Kasım 2010 Cuma

Sokrat ST - Elveda (Part. 5) (ft. Kamufle, Ais)

çocukluğum uzaklarda kaldı
oyun bozan o küçük şeytan ben değilim
...olmadım hiç
bi kere olsunda şans bize gülsün
önümü kapatır o kırık oyuncaklarım
çocuk parkı olur umutlarım ama
ben o kumlara minik yüreğimi gömdüm
geride kalsın hepsi bana ne veda et
göremez oldum
dediler körsün
ve hazırcısın
her defasında körebe oldum
gözümü yumdum karanlıkta bi divane
susmak oldum
sessizim şuan gömdüm
gizeme kondum
yağmur yağar gözlerime hayatım unutulur
diyosun unut onu bi tek o son unutulur
yaş düşer göz bebeklerime kurutun
ölüme bakamaz oldum inanın aptal benim
tabip haplar verir
gözüm kapanır azrail atlar gelir
uyutur haplar benii...
seni gördüm yağmurlu bir günde
içim yandı.. parçalandım..
yaralandım yüreğimden
dön geri...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder