26 Kasım 2010 Cuma

İlayda ft. Sokrat ST - Çözüm Sorunu

İlayda:

Dur dedim ben sokak başında var bi film
bak dilim anlatır bu gerceğim içimde vardı kin
toplanın yavaş yavaş yakındır intikam günüm
gör gülümde sordu şimdi gözümde yaşda yok
kaldırım taşında kaldır kaldırın beden ağır
içim doldu dert kahırla bastığım bağır açır
yolunu kaybeden çagırdı bende koştum yardıma
el uzattım önce sonra darbe yedim sırtıma
saplanan bu hancerin sayısı kaçtı bilmedim
kaybedenmi bendim ellerim temiz ve kirletin
kendiniz gibi yanıma gelme razı ol bi kaderine
ortalıkta leş kokan bi soytarıyla gez
karıya bağlamak yasaksa rap dilimde kalmasın
zindanım içimde kalbi taş tutandım ah canım
yandı benide göm bu toprağımdı mersinim
onca sahtekar bulaştı şimdi çöplük oldu

Sokrat ST:

Hayatım dinliyecilerime isyanım
ünlü olmak istiyosan rapçilere diss yağdır
müzik peşinde koşmaktan ayaklarım titret
benim için müzik islam rap zekat hiphop fitree
bırakmak iyidir bazen hüzün yağar emir gibi
delirtir yeni degil antropozoik devir dilim
devirtilir underground anlıcanız sorun şu
tüm repçler müneccim boku yemiş gibi konuşur
tutma kini unutmak iyidir
hiphopa bıraktığım gökyüzünü bulutla giydir
annem sanarken oğlumun durumu iyidir
anne düşündürügün gibi değil hala kazanamıyo yiğidin
akıllı sandığın oğlun hem zeki hem aptal
tek isteğim bu bok sayesinde aileme ev almak
insanlar dinler samet evde ağlar
paramı kazandırcak sanki yaptıgım elvedalar
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder