29 Kasım 2010 Pazartesi

Sokrat ST ft. İllegal sv - Beni Dinle!

İllegal sv:

Hissettiklerim hep bakışlarda artniyet
kalmamışsa memlekette doğru düzgün tek biryer
olmuşsa yanlışlar doğrulara eşdeğer
durdurmayın dünyayı atlicam birader
zaten sevmek bakmak yalnızca resmine
kavuşmak eskidenmiş sorunlarsa güncel
dudaklarımda bir şarkı eskilerden öylesine
geçmişe dönebilsek ben hazırım dünden
ve acıya gülmem acıya isyan ederim
gerçeklerden kaçıpta sevmem inkar edeni
o taptığına tapmam merak eder irdelerim
yaş akmasın gözlerimden annem ister böylesini
bu değildi istediğim istediğim başka şeyler
ben adam olamadıysam sebebi başka şeyde
aradım ve buldum söktüm derinlerden
eğer adam olmadıysam sebep o yavşak ***


Nakarat:

beni dinle beni dinle söylediklerim içten
yolunda gitmiyor bak hiç bu aralar işler
beni dinle beni dinle nerde şimdi gülüşler?
yaş akmasın gözlerimden annem böyle ister


Sokrat ST:

sokakta yürüyorum cebimde boş bir cüzdan
ve kanımı donduran yüzüme esen hoş bir rüzgar
ben 21 yılımı harcamışken bu alemde
benim yerime iki günlük adamlar duayenler
psikolojim bir garip bu ara gerilimden
kurtulamıyorum anlatmak istiyorum lütfen beni dinle
eski samet'e göre şuanki halim yeni bile
e yenisini görenlerde gelip derki delimi ne
(yoo ey yoow sanki şuan burdasın)
beynim yerinde değil tam bir sual kuklası
hanginiz beni anlar? hanginizi ben anlarım?
peki beni bu ruh halimden hangi dua kurtarır?
böyle olmamı kimler sağladı bilmiyorum ama söylediklerim içten
gelsede(gelsede)
peki beni hangi toplum var edebilirki içten?

Nakarat:

beni dinle beni dinle söylediklerim içten
yolunda gitmiyor bak hiç bu aralar işler
beni dinle beni dinle nerde şimdi gülüşler?
yaş akmasın gözlerimden annem böyle ister
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder