30 Ocak 2011 Pazar

Sokrat ST - Yaz Şarkısı

Artık sokrat değil aşk tanrısı
bu kez karamsar değil yeni bi yaz şarkısı yapıp
devam ediyorum artık aşktan sızı yaratmıcam
moralle yapcam bu yaza başlangıcı(x2)

bir kere olsun gülmedi bana kader
daha ne desem bilemiyorum
caddeeelerde dolaşııırkeeen düşündümm

bir kere olsun gülmedi bana kader
daha ne desem bilemiyorum
bomboş değilim değilsin bu hikeyeler düşündürür

Hayata bi tesadüf ya da kaderde denebilir
fakat anlamam yetersiz kalır bilgi birikimim
ölsem peki gelirmi benle biri
canım işte durum bu
bu yüzden yerle birim
bugün güneş bulutlarımı secde eder
yağmurdan ıslak saclarım mutluluğu keşfedemem
tanrı dediki bunu tembih etme
anladım sonunda zormuş gerçek aşkı elde etmek

http://www.18yer6.org/forum/sokrat-st-yaz-sarkisi-lirik-t4178.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder