30 Ocak 2011 Pazar

Sokrat ST - Aşk Sanmak (ft. İçyüz)

Sokrat ST:
Her şeyi kendimize haram etmişiz
ben eskisinden daha sessizim(needeen)
neden dünya neden aşkın delikanlı adamı sabisübyan eder
anıldığınca çarpıntı başlar kan dolaşımım hızlanır
o an içimden mutlu olsamda dışımdan argolaşırım yine takmaz
gibi görünsemde en dibe batmak
bu olsa gerk yanılmak yani
sana olan alışkanlığımı aşk sanmak
yinede seni birazcık üzerlerse eğer
istanbulda taş üstünde taş kalmaz
şimdi geri say hayatı ya da
zamanı durdurabiliyorsan durdur bakıyım(hahahaa)
kusura bakma artık ne geçirdiğimz güzel günler
nede hayatın umrumda değil

kal yanımda görmesemde hiç seni
aşk kanımda bu durum hiç tekin değil
bak gözlerimde sevdiğin ışık yok artık
dön desende neye yararki çünkü hayli değiştik(x2)

İçyüz:
arkadaslarım dedi inanma tuzak bu
seni tekrar üzecekler kafanı kullan uzak dur
bense inandım ve bilirsinki aptalım
bir hiç uğruna yazdığım bu şarkılardan aktarım
git bakalım yollar senin olsun lan
hayatım var iyi kötü biraz seninle dolsun ben istemiştim
fakat zor günümde yoksun
şimdilerde hayatımı mahveden bir boksun
hastayım bayadır yanımda anam var
bu hastalık senin yüzünden üzülme yalandan
biliyorum ki şimdi mutlusundur hayatta
ikinci şansı vermen için bekliyorum ayakta
çok yoruldum artık peşinde koşmaktan
bir anda değiştirdi beni yüzüme hoş bakman
gerçegi görünce sigortalarım arttı
hayatımda istemiyorum s****r ol git artık

kal yanımda görmesemde hiç seni
aşk kanımda bu durum hiç tekin değil
bak gözlerimde sevdigin ışık yok artık
dön desende neye yararki çünkü hayli değiştik

http://www.18yer6.org/forum/sokrat-st-ask-sanmak-ft-icyuz-lirik-t4180.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder