30 Ocak 2011 Pazar

Sokrat ST - 2010

Senin için kaçıncı beste
kaçıncı kağıt hatta kaçıncı defter(hahahaa)
canıma yetti bu muydu yani o kadar takıldık ettik
şimdi naparsan yap deme bana
miladımı doldururken rast gele zaman
dünya(dünyaa) bu durumu hazmeder ama
gerçek değildir ve hatta maskede takar
boş yani her şey aynı(aynıı)
herkez melekte bi sen şeytanmışsın gibi
hey(heeey) tanrım yanımda kal
bugün yanımda olanlar yarın hatırlamaz
yarına adımlar at tadında kal
bakmam kadınlara yüzünü anımsamak
tadını kaçırmadan hatırlamak
lütfen beni yadırgama

Yook geri dönmem gel
desende umrumda olmaz
her önüme hayatı
eyy kader oyununu göstermez(x2)

Dünden bu yana ne değişti ne değişicek
ağlama sakın kimse seni duyamaz
artık aydınlığa bile çok zor adım atmak
gece ile gelen karanlıkla acı başlar
önce anılar canlanır gözünde
boş harcanan zamanlar ve dilenmeyen özürler
çözüm olamıcak yaptığımız gurur duruma
o evre çoktan geçti aşk ölümle burun buruna
hayat kadar somut senin kadar tedirgin
kader kadar tuzak benim kadar çelimsiz
senin kadar soguk anlamadım dedimki
mutluluk kadar soyutken acı kadar belirgin
yani artık bana gelme durum bu
çünkü aşk bence herşeyken sence lüzumsuz(hahahaa)
bak bir insanı kul etmeyi başardın
ya kafana sık şimdi ya kendinle gurur duy!

hayat bazen baş(baş) bazen son(son) bazen aş(aş) bazen aşk(aşk)
bazen boz(boz) bazen mükemmeliyeken farzet koy
ama söndürüldüğünde bazen acı yada o ateşin yerini saadet alır
müsade tanı kahbe kadın sahne sonu inadını yeni adımam net olur
salaklışrsın karamsarızdır son kere olsada helal sanar
bugün seni kırmamak için canım etrafta ne varsa kırdım
(bugün seni kırmamak için canım etrafta ne varsa kırdım)

http://www.18yer6.org/forum/sokrat-st-2010-lirik-t4171.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder