2 Aralık 2010 Perşembe

Sokrat ST - Gözlerime Bak (Nakarat Sefir)

Olur bu gönül yarınım yok oldu gözlerim boynum ak bulurum yolumu ne olur gözlerime bir bak oldu olan her şey ne kaldı geriye bedenden saklama gözlerini kor olmasın kalbimi yakar özlerim

Sokrat ST:

sevgilim uzaklardayım yokum şimdi . . kavuşacağız illa isteklerimizde olur bir bir . .bugün seni daha çok hatırlamak istedim .. resmine bakıyorum şuan ve cüzdanıma kokun sinmiş. .içime cekip seni kokunla bi kere daha bakıp dünyaya serin serin . . aklıma seni getirdikçe her yer ısınıyor. . bu hisleri gözüm bir yerden ısırıyor .. ilk gün gibi yani ilk duygular .. dudaklarına yapışmıstım bulduğum ilk kuytuda . . sana o an cebimde sakladığım bi haftalık gülleri vermek istemiştim ama artık kurudular .. neyse gülüm daha ölmedik devam etmeye dirensem de hayata kadar dönmedi cevap . . ben hala ayaktayım sabret biraz . . sevgilim gözlerime bak . .
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder